Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравейте отново колеги! Преди няколко дни говорех по телефона с Добри и ме посъветва на първо време да почистя голямата букса отстрани на акумулатора( буксата беше адски мръсна и мазна...) Почистих я със ВД 40 до буксата имам изкарано реле същото като в кутията със релетата до акумулатора,почистих го и него.Сложих акумулатора,и пуснах диагностиката.Съединителя не е в нужните норми,но като се опитам да му дам калибрация и ми изписва грешка F00 и калибрацията неможе да тръгне.Опитах няколко пъти,но все едно и също.Въпреки това колата тръгна,но като загря хубаво пак ми направи този номер,като включвам от 1ва на 2ра и сякаш съединителя се пуска бавно.Докарах си колата до вкъщи,но сега много трудно включва задна.
    Възможно ли е защото не ми е калибриран съединителя,да не ми дава да направя и другото калибриране?
    Благодаря ви за помощта! Утре ще се опитвам да направя калибрациите и ще ви пиша резултата.
    Алфа Ромео 147 2.0

    Comment


    • добре като купува тази кола какво беше положението всичко това изведнъж ли стана нещо шумове имало ли е включване на скорост с удар подскачане нещо някакъв симптом че нещо не е наред имаше ли....... тия алфи сами ли се разкалибрират някой да сподели
      Alfa 147 Selespeed---> красавица

      Comment


      • От 1 година я карам и до сега е нямала такива проблеми,правила ми е номера понякога но като загася и запаля се оправя.Незнам защо не ми позволява да направя каквато и да било калибрация,днес след работа ще пробвам пак..
        Алфа Ромео 147 2.0

        Comment


        • нали си на загрял двигател
          Alfa 147 Selespeed---> красавица

          Comment


          • Първоначално публикувано от denis9109 Покажи съобщение
            Здравейте отново колеги! Преди няколко дни говорех по телефона с Добри и ме посъветва на първо време да почистя голямата букса отстрани на акумулатора( буксата беше адски мръсна и мазна...) Почистих я със ВД 40 до буксата имам изкарано реле същото като в кутията със релетата до акумулатора,почистих го и него.Сложих акумулатора,и пуснах диагностиката.Съединителя не е в нужните норми,но като се опитам да му дам калибрация и ми изписва грешка F00 и калибрацията неможе да тръгне.Опитах няколко пъти,но все едно и също.Въпреки това колата тръгна,но като загря хубаво пак ми направи този номер,като включвам от 1ва на 2ра и сякаш съединителя се пуска бавно.Докарах си колата до вкъщи,но сега много трудно включва задна.
            Възможно ли е защото не ми е калибриран съединителя,да не ми дава да направя и другото калибриране?
            Благодаря ви за помощта! Утре ще се опитвам да направя калибрациите и ще ви пиша резултата.
            Съединителя се настройва на контакт ръчно на 28.5 мм,чак след това се прави калибрация.Естествено че няма да мине,като не в нормите !!!!!!!
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • Ако споделив как се настройжа ще съм ти много благодарен !
              Алфа Ромео 147 2.0

              Comment


              • Здравейте отново.Направих ръчната калибрация на съединителя и го оставих на 28,5.След това като дам калибрация чрез ФЕС-а ми изписва Завършен грешка 00.Другата калибрация която не искаше да тръгне сега тръгва и се калибрира,но на съединителя не иска да тръгне.Сега колата върви и включва много добре всички скорости.Не тресе не придърпва,няма никакъв проблем.Ще опитам утре на студен двигател на направя калибрацията със 5-те паления.Ако имате представа защо не иска да тръгне калибрацията споделяйте.
                Алфа Ромео 147 2.0

                Comment


                • Трябва да държиш спирачката натисната през цялата процедура.Тя трае около 20сек.
                  Това е за кървене на съединитела (обезвъздушаване на съединитела)
                  Last edited by inpuls.1980; d.m.y г., 19:26.

                  Comment


                  • И на края трябва да почерпиш.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • Честито. Аз тоя селеспийд съм го ял , ама беше преди 5 години. Добри я оправи.
                      От тогава да чукна на дърво, няма проблем...скоро сфера ще трябва да сменям, щото помпата се включва на второто превключване, ама до тогава мисля още 1-2 години. Аз на година я мина 5000 км с колата, я не.

                      sigpic
                      Alfa Romeo 159 EX

                      Comment


                      • Колеги здравейте Въпреки че карам Стило Абарт съм писал в тази тема и ми беше помогнато Затова се обръщам пак към вас с моя проблем в Селеспийда...Проблема се изразява в това че обикновенно при спиране колата сама изключва на неутрална и няма скорости...каквото и да правя не включва!!!След например 10-тия опит си включва на 1ва и тръгва,сменя без проблеми!Закачих я на диагностика и там изписа проблем в буксата на селето...Откачих я и вътре имаше мръсотия която продухах с компресор и после я напръсках с контактен спрей.И така скорости имаше 15тина км до вкъщи после пак същото от погоре...Отварително е да си първа кола на светофар и да ти изпише неутрална,затова моля ви помагайте!Колата е със сменен съединител и лагер помпа при момчетата от Вентура...сферата също е сменяна както и маслото в селеспийда с оригинално

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от m.lukanov Покажи съобщение
                          Колеги здравейте Въпреки че карам Стило Абарт съм писал в тази тема и ми беше помогнато Затова се обръщам пак към вас с моя проблем в Селеспийда...Проблема се изразява в това че обикновенно при спиране колата сама изключва на неутрална и няма скорости...каквото и да правя не включва!!!След например 10-тия опит си включва на 1ва и тръгва,сменя без проблеми!Закачих я на диагностика и там изписа проблем в буксата на селето...Откачих я и вътре имаше мръсотия която продухах с компресор и после я напръсках с контактен спрей.И така скорости имаше 15тина км до вкъщи после пак същото от погоре...Отварително е да си първа кола на светофар и да ти изпише неутрална,затова моля ви помагайте!Колата е със сменен съединител и лагер помпа при момчетата от Вентура...сферата също е сменяна както и маслото в селеспийда с оригинално
                          Проблема може да е в помпата или релето и.Колата няма налягане,затова не може да включи на скорост.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • Може и да е от нея като се замисля,на диагностиката май показваше 41бара което е мисля под минимума.Днес бях на жичкаджия и ми отряза уж проблемната букса и спой кабелите!Прибрах се без проблеми,покарах я и сега преди малко,но уви след 20тина минути пак неутрална :@ ,затова помислих и смених релето на помпата с друго същото и я покарах още 20тина минути и засега няма проблем..но докога нз..нямам и вяра и на всяко спиране се прекръствам.

                            Comment


                            • Засега няма проблеми,но ми направи впечатление,че след запояването на кабелите вчера,парктроника без причина даде грешка и ту се оправя,ту грешка дава,а сега преди малко не ми работеха стъклата???? след 5мин. се оправиха магически???Съвпадение?Това което ми се върти в ума е дали може всички проблеми да идват от 2те букси с много кабели които попринцип на фиата са под пластмасовата платка с релета и бушони или те нямат общо с проблема?

                              Comment


                              • Сега открих ново 20 и се сетих че жичкаджията се оплака че ми бил стегнат минуса на акумолатора много и ми е загладил резбата от напъване,съответно минуса си е хлабав не е като да излиза лесно но се върти при клемата без кой знае колко сила.Възможно ли е да си е бил проблема от буксата,но сега да имам проблеми заради хлабавата клема?

                                Comment

                                Working...
                                X